03 mars, 2011

Tack :D

Blev ingen bloggning igår men har en förklaring och de var när jag kom hem från praoen så somnade jag direkt va så sjukt trött!:(
Sedan på kvällen hade min skola frilufts grejs xP
Så jag for till berget och åkte lite frpn 17.45-20.30 var sjukt trött då med när jag kom hem så tittade lite på tv innan jag gick och la mig!
Och idag ville inte min klocka ringa så kom lite försent på praoen okej försent och försent ca 5-10 minuter.
Plus att när jag kom hem var jag lika trött xP
Så somnade till middag och nu har jag bara suttit och tagit de lugnt och bakat en paj.
Måste även säga TACK! till http://tiepamandahh.blogspot.com/ som gav mig en länk i hennes blogg sjukt snällt! :)
Och imorgon har jag sista prao dagen känns ganska skönt att sedan gå på lov men har ju som sagt haft jätte bra vecka! :D
Kommer slänga in ett inlägg innan jag somnar med :)

2 kommentarer: